joi, 30 august 2018

Punguța cu magie de la BeautyOne

paese
Oricărei femei îi place să arate bine. Sunteți de acord? Oricărei femei îi place să aibă un păr frumos și sănătos, matăsos și să nu arate ca o mătură. Așa-i?

Iar buzele... Ne place să fie frumoase, senzuale, fără crăpături. Într-un cuvânt să arate sănătos.

Ei bine, la Galați Beauty Swap #3, printre sponsori s-au numărat și cei de la BeautyOne.

Ei ne-au oferit o punguță magică. În interiorul ei am găsit o sticluță de la CHI cu ulei de argan și un ruj lichid PAESE.

CHI - ulei de argan cu un plus de ulei de moringa

Prima întrebare pe care mi-am pus-o când am văzut produsul, a fost ” ce este uleiul de moringa?”. După o căutare pe internet am regăsit o listă cu foarte multe beneficii ale acestui miraculos ulei.

Moringa se cultiva în Africa, Arabia, Caraibe, America de Sud și Asia. Este o plantă ce crește rapid,  ajunge până la 10-12 metri înălțime și este rezistentă la secetă. 

Tratează o mulțime de boli și afecțiuni, dar se folosește cu succes și în industria cosmetică: în creme, parfumuri, produse pentru îngrijirea părului, etc.

chi
Chiar dacă este mic, uleiul de la CHI este foarte practic și cred că mă va ține destul de mult. Este un ulei cu o textură de gel. 

O picătură este de ajuns pentru părul meu, care ajunge până pe la umeri. Are un miros destul de puternic, dar foarte plăcut. 

Părul meu este destul de agresat. L-am sâcâit in ultimele câteva luni cu ședințe de saună, din două în două zile îl întind cu placa, l-am vopsit, decolorat... numai el știe câte a îndurat.

Dacă nu aplic uleiuri și alte tratamenmte pe păr, părul meu este aspru și cu un aspect tern. 

Cu uleiul primit de la BeautyOne am rezolvat problema asta. Cu numai o picătură de ulei, părul meu devine mătăsos și miroase frumos. Și cel mai important, nu încarcă părul. 

Ruj lichid Paese Manifesto

chi
În punguța minunată, cei de la BeautyOne, au mai pus și un ruj lichid. 

Cu rujurile lichide nu prea m-am împăcat eu de-a lungul anilor. Mie îmi place să îmi port părul desfăcut. Atunci când bate vântul părul se lipește de buze și apoi mi se pune ruj pe lentilele de la ochelari. Ce să-i faci? Ochelarii sunt de vină.

 Am sperat că va fi un ruj lichid mat. Nu este un ruj mat, dar ce să vezi? Îmi place. 

Eu am primit nuanța 902, care este un roz ușor portocaliu. 

Paese Manifesto este un fel de gloss mai consistent. Nu lasă senzația aia de buze super lipicioase pe care o lasă gloss-ul, dar îl simți un pic pe buze. Îmi place faptul că lucește și dă un aspect sănătos și tineresc buzelor. Te poți bucura de luciul gloss-ului, dar în același timp și de rezistența rujului. 

Chiar și după ce se mai curăță și nu mai lucește așa tare, buzele rămân colorate, ceea ce îi oferă o bilă albă din partea mea.

Voi ce rujuri preferați? Mate, lucioase, lichide, solide? 

Un comentariu: