marți, 28 august 2018

Răsfăț cu produse de la Bioderma



Am revenit din vacanță cu forțe proaspete și vreau să vă vorbesc despre produsele Bioderma, primite la Galati Beauty Swap.

Zilele trecute vă spuneam cât sunt de încântată de Bioderma Hydrabio, iar acum vreau să vă vorbesc despre apa micelară Sensibio H2O, uleiul pentru duș și balsamul pentru buze Atoderm.

Bioderma Sensibio H2O


Am primit varianta travel size, ceea ce a picat la fix, pentru că tocmai mă pregăteam de vacanță. Sunt mare fană a apelor micelare. Până să le descopăr aveam ceva probleme în a găsi produsul potrivit pentru demachiere și curățare.

Bioderma Sensibio H2O este o apă fără miros, ușoară și blândă cu tenul. Curăță și împrospătează tenul dintr-o singură mișcare.

Este potrivită pentru tenul sensibil. Eu nu am tenul sensibil, dar este mai ciudățel și totuși a fost de acord cu noul produs de îngrijire.

Bioderma Atoderm ulei pentru duș

bioderma

Aici am avut o surpriză. Uleiul pentru duș Atoderm este produsul pe care și-l dorește orice femeie. Are o textură apoasă, dar este un ulei și face o spumă fină. Eu îl folosesc împreună cu un burete de baie tip floare. Întâi întind pe piele produsul, pentru că îmi place să simt textura fină care îmi mângăie pielea, și apoi vin cu buretele. 

Atoderm este un ulei de baie potrivit pentru pielea sensibilă și uscată și poate fi folosit de toți membrii familiei, inclusiv pentru bebeluși.

Îmi place faptul că formează o spumă, nu foarte consistentă, dar suficient de bună pentru a simți că îți curăță pielea.

De asemenea îmi place că după clătire pielea rămâne fină și suplă.

Despre miros nu prea știu ce să vă spun. Are un miros, plăcut, nu știu cu ce să îl asemăn, dar îmi place.

Bioderma Atoderm balsam stick pentru buze

bioderma atoderm


Cei de la Bioderma au mai oferit și un balsam pentru buze tip stick. Nu am eu foarte mari probleme cu buzele, dar mi-a fost de mare folos în vacanță. 

A venit la fix, pentru că la o săptămână după ce l-am primit am plecat în vacanță în Israel, iar acolo temperaturile erau foarte ridicate. 

L-am folosit în fiecare zi pentru a îmi proteja buzele de căldură, dar îl aplic și noaptea înainte de culcare. 

Buzele mele sunt mai moi, mai fine și nu mai au acele mici crăpături pe care le am de obicei pe buze. 

Vine într-un ambalaj din plastic, alb, iar produsul propriu zis nu are culoare sau miros. Este alb, simplu. 

Nu sunt genul care fuge de parfumul din cosmetice, ba chiar îmi place, dar nu este neapărat un criteriu pe care îmi aleg produsele pe care le folosesc.

Bioderma vine mereu cu noi inovații pentru a putea oferi produse de o calitate superioară. Apreciez foarte mult companiile care se preocupă de calitatea produselor, ceea ce înseamnă grijă față de consumatori.

Voi ați folosit produse Bioderma? Cum vi se par?

10 comentarii:

  1. Nu le-am incercat, dar uleiul acela îmi face cu ochiul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. este foarte bun. si mie imi place tare, tare mult.

      Ștergere
  2. Foarte faine produsele Bioderma, nu am incercat decat un ulei de plaja momentan

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt fan Bioderma. Imi plac tare mult produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bioderma este un brand cu produse de calitate care merită atenția noastră.
    Uleiul Atoderm mă tentează, îl pun pe listă.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Calitatea produselor folosite trebuie sa primeze in ingrijirea zilnica a pielii.

      Ștergere