joi, 9 august 2018

Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF 30

spf 30


Astăzi vreau să vă vorbesc despre Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30.

Rutina mea zilnică de îngrijire începe prin curățarea tenului și aplicarea unei creme hidratante.
În cadrul Galați Beauty Swap #3 despre care v-am vorbit aici, am primit din partea Bioderma, această cremă pentru față.

Sunt o împătimită a cremelor de orice fel: de față, de mâini, de picioare, de corp, cu parfum, fără parfum... Fără ele viața ar fi mai tristă.

Este prima cremă Bioderma pe care o folosesc. Am auzit foarte multe despre produsele lor și eram nerăbdătoare să le încerc.

Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF 30

Această cremă vine în ambalaj de 40 ml, iar dozarea se face prin pompiță. Îmi place ambalajul din două motive:

1. pentru că are pompiță și dozarea se face mai ușor;

2. pentru că tubul stă cu capul în jos, în acest fel conținutul nu se întinde pe pereții lui. 

Bioderma Hydrabio vine cu SPF 30, un SPF destul de ridicat pe care nu prea îl găsești în multe produse cosmetice. Produsele cu SPF trebuie să fie un must în sezonul estival și nu numai. Avem tendința să ignorăm factorul de protecție solară, dar în timp observăm singure efectele asupra pielii noastre.

Datorită complexului Rosy Glow pielea rămâne netedă, catifelată și luminoasă.

Textura este una ușoară, ușor rozalie și foarte fină și se absoarbe imediat în piele. Îmi simt pielea hidratată pe tot parcursul zilei.

Bioderma vine mereu cu noi soluții la problemele  pe care le întâmpină pielea noastră. De data asta a venit cu un nou complex biologic brevetat Aquagenium, care stimulează capacitățile celulare ale pielii și o ajută să se hidrateze singură pe termen lung.

Astfel, senzația de piele care ”ține” a dispărut complet și nu simt nevoia să reaplic cremă pe față de mai multe ori pe zi. 

Poate fi folosită cu succes ca și bază pentru machiaj. Ajută fondul de ten să se întindă mai ușor și menține tenul matifiat mai mult timp.

Bioderma a adăugat și filtre de protecție UVA și UVB


Da, Bioderma s-a gândit la toate înainte de a crea această cremă. Au adăugat și filtre de protecție UVA/UVB. 

Aceste filtre cât și SPF-ul sunt benefice atât vara cât și în sezonul rece. Soarele strălucește la fel de puternic și iarna și vara, iar pielea noastră trebuie protejată împotriva radiațiilor UV.

Pentru a preveni îmbatrânirea prematură a pielii și chiar cancerul de piele, trebuie să folosim creme cu factor de protecție solară pe tot parcursul anului, chiar dacă soarele este ascuns printre nori sau afară sunt - 20°.


Ce îmi place la Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF30

  • faptul că are SPF 30 și filtre UVA/UVB;
  • îmi place că nu lasă urme grase pe piele;
  • se absoarbe instantaneu;
  • nu mă ustură ochii după aplicare;
  • textura catifelată și nuanța ușor rozalie;
  • ambalajul cu pompiță;
  • îmi simt pielea hidratată pe tot parcursul zilei;
În cadrul aceluiași eveniment am mai primit de la Bioderma și un balsam de buze și o apă micelară despre care vă voi vorbi într-un articol viitor.

Despre produse găsiți informații pe site-ul Bioderma, iar pentru a fi la curent cu noutățile, puteți vizita și pagina de Facebook 

Voi ați folosit produse Bioderma? Care v-a plăcut cel mai mult și de ce? 






16 comentarii:

  1. Nu știam nimic despre acest produs. Pare bun. O sa îl încerc

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit si eu aceasta crema si e minunata! Imi place cum ramane tenul dupa aplicare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur că îți place și ție. Chiar este o crema bună.

    RăspundețiȘtergere
  4. Crema asta e super, o aveam deja de ceva timp! In plus, am incercat si apa micelara albastra, si de ea am fost tre incantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am apa micelara roz. Este in varianta mica, e buna de luat in vacanță pentru a nu ocupa mult loc in bagaj.

      Ștergere
  5. Da, am testat si pot sa asigur destul de multa lume ca e un produs ok :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte bune. Sunt mai scumpe, adresa își justifică prețul prin calitate.

      Ștergere
  6. imi plac produsele Bioderma si le folosesc cu drag de cate ori am ocazia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa vad ca sunt multe fete multumite de produsele Bioderma. Asta inseamna ca sunt cu adevarat bune.

      Ștergere
  7. Crema asta e preferata mea. Imi place mult cum ramane tenul dupa utilizare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Lasă pielea luminoasă și chiar simt hidratarea pe tot parcursul zilei.

      Ștergere
  8. Dragostea mea pentru Bioderma este nemarginita. Iubesc aceasta crema pentru ca este foarte potrivita tenului meu si SPF-ul mi se pare ok

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie mi-a recomandat cineva aceasta crema, eu avand dermatita atopica. Nu pot spune că mi-a plăcut foarte mult, nici că mi-a displăcut. Pentru un ten asa ucat cum il am eu nu mi s-a parut destul de hidratanta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău că nu a fost potrivit pentru tine. Probabil tenul tau are nevoie de altceva. Gama asta este pentru tenul sensibil și deshidratat. Eu am tenul mixt, vara chiar gras și a fost ok.

      Ștergere