vineri, 10 august 2018

Am redescoperit produsele Golden Rose

cosmetice bune

V-am spus zilele trecute că am participat la Galati Beauty Swap unde am primit o mulțime de produse pentru testare.

Printre sponsorii evenimentului au fost și cei de la Golden Rose și ne-au oferit o punguță elegantă cu produse frumoase.

Cine este Golden Rose

Golden Rose activează pe piața cosmeticelor încă din anul 1983 și sunt prezenți în acest moment în peste 300 de locații la nivel global.

În procesul de fabricare a produselor folosesc cele mai noi tehnologii, producția fiind atent controlată pentru că sănătatea umană este cea mai importantă pentru ei.


Cu ocazia evenimentului mai sus menționat, am avut ocazia să redescopăr produsele lor.

Când am descoperit prima dată tainele machiajului, pe 13-14 ani, Golden Rose era prezent în trusa mea de farduri. Cu trecerea anilor am uitat de el și m-am îndreptat către alte branduri.

Atunci când am văzut punguța cadou de la Golden Rose, așezată frumos la locul ei așteptându-mă cuminte, am fost tare curioasă să descopăr ce este în ea. A fost prima punguță pe care am inspectat-o.

Golden Rose Soft&Matte Creamy Lip Color

ruj de zi
Primul produs pe care l-am încercat a fost rujul lichid Soft&Matte Creamy Lip color în nuanța 101.

Nuanța este un nude cu o ușoară nuanță de lila, un nude vinețiu dacă îi pot spune așa. Inițial mi s-a parut ciudată nuanța, ce-i drept nu prea am folosit rujuri nude, dar în scurt timp am ajuns să o ador.

Este un ruj ușor, de zi, poate fi purtat atunci când ieși la o plimbare, la o cafea cu fetele sau chiar la birou.

Îmi place ambalajul care se duce spre zona luxury. Este un ambalaj mat, sticluța fiind transparentă și mătuită, iar capacul este de culoarea cuprului. Periuța este lată, moale și oferă o aplicare precisă.

Se vrea a fi un ruj mat, dar se usucă ceva mai greu. Pentru asta nu ofer o bilă neagră, deoarece
 îmi place faptul că nu îmi simt buzele uscate. Totuși este un ruj de zi și trebuie să se simtă confortabil pe toată durata zilei.

Buuun... Am zis ce îmi place, acum să vă zic și ce nu îmi place.

Nu îmi place faptul că nu rezistă foarte mult. Mie îmi place să ma dau cu ruj dimineața și să nu fiu nevoită să umblu cu rujul în geantă.

Acest ruj necesită reaplicare pe durata zilei. Totuși pentru un ruj de zi eu zic că își face treaba cu brio.

Golden Rose Lac de Unghii Color Expert 

lac de unghii golden rose

Lacurile lor de unghii le-am mai folosit și în trecut și sunt foarte mulțumită de ele. Au o paletă de culori extrem de diversificată, de la culori închise, la culori deschise și chiar nuanțe neon. 

Îmi place rezistența lor, luciul și faptul că se usucă repede. Eu sunt genul care după ce îmi fac unghiile îmi aduc aminte că trebuie să scot ceva din sertar, din geantă, începe să mă mănânce urechea, nasul, mâna și mereu din zece unghii făcute perfect rămân cu vreo șase intacte. 

Cu lacurile de la Golden Rose am scăpat de această problemă. 


Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick


golden rose

Ei bine, acest ruj a fost surpriza cea mai mare.

Este de un roșu splendid. O culoare vibrantă și puternică de care avem nevoie câteodată...mai mereu. Scoate în evidență buzele și frumusețea lor.

Este un ruj mat și rezistent. Rezistă eroic pe buze ore întregi.

M-a surprins plăcut. Este potrivit atât pentru zi, dacă ești adepta culorilor puternice pe timpul zilei, cât și pentru seară, la o petrecere sau o ieșire cu prietenele în club.

Mie îmi place să port culori puternice, nu am nimic împotriva buzelor roșii în miezul zilei. Atât timp cât mă prinde culoarea respectivă nu văd de ce m-aș forța să intru în tiparul rujului aproape invizibil pe timp de zi.

Eu am pielea albă și consider că rujul puternic scoate în evidență acest lucru pe care eu îl consider un avantaj. Se pot asorta mai bine nuanțele pe un ten alb decât pe unul bronzat.

Pe lângă cosmeticele oferite, am mai găsit în punguță o agendă trendy care îmi va fi de folos și un catalog de produse.

În concluzie, mie mi-au plăcut toate cele trei produse. Fiecare are o destinație anume de folosire ( de zi, de seară, etc) și eu zic că își îndeplinesc cu succes scopul.

Produsele le puteți găsi pe site-ul Golden Rose, adică aici. Pentru noutăți puteți vizita și pagina lor de Facebook.

Voi ați folosit produse Golden Rose? Dacă da care v-a plăcut mai mult?

17 comentarii:

  1. Ojele Golde rose sunt preferatele mele inca de prin adolescenta. Rujuri nu am mai incercat pana acum dar sunt extrem de incantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu foloseam ojele lor și chiar sunt mulțumită de ele.

      Ștergere
  2. rujul nude e superb, imi place tare mult! chit ca am pielea cam deschisa pentru el, parca tot se aseaza frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Niste rujuri as incerca si eu de la Golden Rose.

    RăspundețiȘtergere
  4. daaaa, si mie imi plac tare mult, am o groaza de rujuri si oja care sta asa mult pe unghii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaa, si eu le folosesc si imi plac gloss-urile si ojele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ojele sunt foarte bune. Am o grămadă de oje Golden Rose

      Ștergere
  6. Trebuie sa le incerc si eu cat mai repede. Mai ales rujul ala rosuuuu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur sa redescopar cosmeticele de la Golden rose. Sunt foarte interesante luciurile de buze metalice recent lansate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe astea metalice nu le știu. Trebuie sa încerc și eu

      Ștergere
  8. La inceout m a cam speriat rujul nude, dar e superb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, și pe mine m-a speriat un pic la început. Acum îmi place chiar mult.

      Ștergere