sâmbătă, 22 septembrie 2018

Valentino Cosmetics sau cum să ai cele mai frumoase mâini

pielor


Îngrijirea mâinilor m-a preocupat dintotdeauna. Am folosit atâtea creme de mâini încât nici nu mai știu care este preferata mea. Îmi plac toate. Una pentru miros, una pentru textură, una de vară, una de iarnă...

Da, iubesc să îmi îngrijesc mâinile. Nu îmi place deloc să îmi simt pielea uscată și am creme de mâini peste tot: în geantă, acasă, la birou...oriunde aș fi trebuie să fie și o cremă de mâini.

Cei de la Valentino Cosmetics ne-au oferit niște produse foarte drăguțe de care m-am îndrăgostit instant.

În punguța frumos colorată care mi-a atras atenția imediat cum am ajuns la Galați Beauty Swap, am găsit o cremă de mâini, două măști pentru față, o ojă, un lac pentru uscare rapidă și câteva mostre de creme.

Cremă de mâini Pielor



crema de maini

Eu am primit varianta cu ulei de baobab, extract de cocos şi lime. Îmi place în primul rând cum miroase. Are un miros puternic de citrice şi flori. Este emolientă şi o cantitate mică este suficientă pentru o aplicare. 

Mâinile rămân catifelate o lungă perioadă de timp. 

Îmi place ambalajul mic şi practic. Eu o ţin în geantă tocmai pentru că este mică şi uşoară. 





Măştile Pielor

masca cu carbune

Am mai găsit în pacheţel două măşti pentru faţă tip şerveţel. Una este cu lavandă şi cărbune activ, cealaltă cu acid hialuronic şi colagen.

După aplicare pielea rămâne mai luminoasă şi mai fină. Îmi place să aplic săptămânal o mască de faţă. Sunt produse pe care trebuie să le includem în ritualul nostru de îngrijire a pielii.


Oja și lacul pentru uscare rapidă Ados

ados
Aici chiar am avut o surpriză. Nuanța ojei în sticluță mi se părea banală, dar când am folosit-o mi-am schimbat părerea. 

Culoarea este chiar frumoasă și promite să reziste 7 zile. Are un finish de gel și lucește frumos. Nu a ținut chiar șapte zile, dar vreo cinci da. 

Surpriza cea mai mare a fost lacul pentru uscare rapidă. Am mai folosit lacuri pentru uscare rapidă, dar atât de rapidă nu.

După ce am întins oja pe unghii, am aplicat și lacul. Până am terminat toate cele zece unghiuțe de dat cu lac, oja era deja uscată.

După ce îmi fac unghiile începe să mă mănânce nasul, urechile, îmi aduc aminte că vreau ceva din sertar...din zece unghii rămân cu șase intacte. 

Cu lacul de la Ados nu mai am grija asta. Oja se usucă instant și pot scotoci prin sertare și genți cât vreau pentru că unghiile nu se vor strica.

Voi ați folosit produse de la Valentino Cosmetics? Ce creme pentru mâini îmi mai puteți recomanda?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu