marți, 29 mai 2018

Schauma Nature Moments

nature moments


Zilele trecute a început o nouă campanie pe BuzzStore și am primit și eu kit-ul de testare. Este vorba despre gama Nature Moments  de la Schauma. 

Schauma Nature Moments pentru păr uscat și deteriorat


Eu am ales pachetul pentru păr uscat, ce conține apă de cocos și extract de floare de lotus. Nu am părul foarte uscat, dar din cauza ședințelor de saună la care îl supun săptămânal, se usucă destul de tare și am zis că un pic de hidratare suplimentară nu strică.

În pachet am primit o sticlă de șampon, un balsam, un prosop foarte moale și cinci săpunuri artizanale pe care le-am oferit prietenilor, împreună cu pliantele publicitare.

Din pliantele oferite în pachet aflăm:

  • apa de nucă de cocos este renumită pentru textura sa răcoritoare și pentru proprietățile de hidratare;
  • floarea de lotus este recunoscută drept unul dintre secretele esențiale ale frumuseții asiatice

Schauma Nature Moments nu conține siliconi sau coloranți artificiali


Produsele Nature Moments nu conțin siliconi sau coloranți artificiali ceea ce mă încântă foarte mult. Suntem în epoca în care toată lumea caută produse cât mai naturale și care conțin cât mai puține ingrediente care dăunează sănătății. Numai este important doar să curețe, ci să fie și bun pentru sănătatea scalpului și a organismului. 

De asemenea, produsele conțin esențe 100% din origini naturale și sunt certificate dermatologic. 


De cum am deschis cutia mirosul de cocos a invadat camera. Miros atât de frumos că îți vine să le mănânci. 

Șamponul are o textură foarte fină și face o spumă foarte densă și catifelată care te învăluie în mirosul nucii de cocos. Parcă simți că te afli pe o plajă exotică cu nisip fin, alb și sorbi dintr-o nucă de cocos la umbra unui palmier. 

Eu am părul des, dar firul este foarte subțire și se încurcă foarte ușor. Balsamul din gama Nature Moments îl descurcă foarte ușor și numai rămâne așa mult păr în perie.


schauma



Noua gamă de la Schauma este pe placul meu și cu siguranță o voi mai cumpăra. Dacă părul meu care trece prin ceva chinuri - placă de întins părul, vopsit, uscat cu peria rotativă, saună -  este mulțumit, atunci și eu sunt mulțumită și vreau să îi ofer ce este mai bun.

Dacă vreți să participați și voi la campanii de testare BuzzStore, vă puteți înscrie pe link-ul de mai jos. 





Voi ați încercat gama Nature Moments  de la Schauma? 

Ce alte produse mai folosiți pentru îngrijirea părului? 


Un comentariu: