joi, 22 martie 2018

Ce aș fi dacă eram ...

Cetatea Brasovului
Zilele astea mi-am adus aminte de un tag tare draguț pe care am zis că îl voi prelua de la Anca.

Se numește ce aș fi dacă eram altceva, obiect, stare, anotimp, emoție sau animal.

Oricine poate prelua acest tag cu rugămintea să specifice sursa.



Dacă aș fi un anotimp... aș fi toamna, pentru multitudinea de culori, pentru ploaia care mă liniștește întotdeauna și curăță toate supărările și durerile din suflet.

Dacă eram o lună din an  aș fi fost septembrie, când este suficient de cald pentru a mai spera și destul de frig cât să te pregătești de noi începuturi.

Dacă eram o parte a zilei eram apus, pentru liniștea ce o aduce și dorința de a sta în brațele persoanei iubite, de a primi și a oferi iubire.

Dacă eram animal  aș fi fost rac un pas în față, doi înapoi nu este întotdeuna un lucru rău.

Dacă aș fi fost virtute  aș fi fost curajul, pentru a realiza orice îmi doresc fără să îmi pese de consecințe.

Dacă eram planeta  aș fi fost Pluto, suficient de departe de oameni, dar toți interesați de ea.

Dacă eram un lichid  aș fi fost apa, atât de necesară pentru orice organism de pe Pământ.

Dacă eram o piatră aș fi fost turcoaz, frumos și mereu diferit, liniștitor și durabil.

Dacă eram un metal  aș fi fost aur, sensibil în stare pură, rezistent după prelucrare.

Dacă eram pasăre eram rândunică, când eram copil mă fascina coada ei despicată.

Dacă eram o plantă eram zambilă, parfumată, delicată și trecătoare.

Zambile culori


Dacă eram instrument muzical  aș fi flaut, pentru sunetul elegant și delicatețea pe care trebuie să o ai atunci când umbli cu el.

Dacă eram un sentiment  aș fi iubirea, nu sunt ”o siropoasă”, dar cărei femei nu îi place să iubească și să fie iubită?

Dacă eram un cântec aș fi Flautul Fermecat, o compoziție tare dragă mie pe care am cântat-o cândva chiar la flaut.

Dacă eram un film  aș fi Stăpânul inelelor, pur și simplu ador filmul ăsta.

 Dacă eram un serial  eram Psihologia crimei (Profilage).

Dacă eram o carte  eram Caraval.


Stephanie Garber


Dacă eram un autor eram EU. Mereu mi-am dorit să scriu o carte, ba chiar am avut și o încercare.

Dacă eram un gust eram amărui, ador ciocolata amăruie și apa tonică.

Dacă aș fi fost o aromă eram vanilie.

Dacă eram o culoare  eram verde. Culoarea mea preferată ( doar sunt Green Girl :-D ).

Dacă eram un material eram voal, material fin, materialul mireselor, materialul care descoperă atât cât trebuie și lasă loc misterului.

Dacă eram parte a corpului  eram picior, să pot merge oriunde îmi doresc.

Dacă eram un drog tărâm necunoscut, dar să zicem opium, drogul artiștilor.

Dacă eram un accesoriu eram colier, mare, opulent, dar discret, care completează orice ținută elegantă.

Dacă eram o materie școlară eram istorie, cunoscută de toată lumea, dar formată din izvoare scrise și nescrise.

Dacă eram un personaj de desene animate  eram șoricelul Jerry, desenele mele preferate. Și acum mă mai uit, dar să nu spuneți la nimeni.

Dacă eram un număr  eram 3, număr magic în literatura românească.

Dacă eram o mașina  eram mașină de epocă

Dar nu sunt toate astea. Sunt Andreea și sunt tot ceea ce sunt acum datorită mie și celor din jurul meu. Sunt EU și sunt suma faptelor și defectelor mele.



2 comentarii:

  1. Minunate răspunsuri! Îmi place mult cum scrii!♥️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios? Multumesc tare mult. Si mie îmi place cum scrii tu. De asta am si preluat tag-ul de la tine. A fost asa...sensibil :-*

      Ștergere