duminică, 16 septembrie 2018

Îngrijirea tenului cu produse Biofin

cosmetice naturale


Dintotdeauna mi-au plăcut produsele cosmetice naturale. Am încercat tot felul de produse naturale, ba chiar la un moment dat îmi cumpăram cosmetice handmade. 

Acum am renunțat la cosmeticele handmade, prefer calitatea în defavoarea prețului mic. 

Atunci când am primit cosmeticele de la Biofin, am fost tare nerăbdătoare să le încerc. 

Sunt cosmetice naturale și bio, blânde cu pielea noastră delicată.

În pachetul de la Biofin pe care l-am primit la Galați Beauty Swap, am gasit un balsam de buze, o cremă contur pentru ochi și un borcănel cu sare baie.

Cremă contur pentru ochi


Această cremă a devenit preferata mea pentru zona ochilor. Îmi place textura și mirosul ei și apreciez tare mult termenul mic de garanție - 3 luni de la deschidere -, ceea ce îmi garantează faptul că sunt naturale.

Printre ingrediente se regăsesc uleiul de orez, colagenul, extract de ceai verde, cafeină și acid hialuronic.

Nu am probleme cu ridurile, dar am niște riduri de expresie în zona ochilor. De când am început să folosesc această cremă, mi se pare că s-au mai diminuat. Nu sunt niște riduri adânci, sunt riduri fine, dar se văd. 

Sare de baie cu lemongrass și lavandă


Sunt o iubitoare a bailor parfumate, cu spumă, relaxante, așa că această sare de baie a fost o surpriză plăcută. 

Când am deschis borcănelul, m-a surprins mirosul de lemongrass. Se dizolvă repede în apă și nu mai este necesară folosirea altor produse de curățare a pielii. 

Este produsul de care am nevoie la sfârșit de săptămână, atunci când îmi ofer câteva ore numai pentru mine și fac o baie parfumată, îmi îngrijesc pielea cu un tratament, o mască, un exfoliant...

Consider că oricât de puțin timp am avea, trebuie să ne acordăm puțin timp numai pentru noi. 

Balsam pentru buze 


Balsamul celor de la Biofin este un balsam ușor și nu îl simți pe buze. Conține acid hialuronic, alantoină și unt de cacao. Îmi place faptul că este un balsam ușor și după aplicare nu simt buzele unsuroase.

Mie mi-au plăcut aceste produse pentru faptul că sunt naturale și mi-au dovedit că niște produse naturale pot fi și eficiente. 

Mai multe despre produsele Biofin puteți găsi pe pagina de Facebook  Biofin

Voi ați folosit produse Biofin? Ce alte produse naturale folosiți și îmi puteți recomanda?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu