luni, 21 mai 2018

Schwartzkopf Live Cool Rose

vopsea roz



Așa cum vă spuneam zilele trecute pe pagina de Facebook mi-am vopsit părul ROZ. Sau mai bine zis rozaliu.

Culoarea roz nu este printre preferatele mele, ba chiar o evit cât pot de mult, dar așa cum știm, noul trend în materie de colorare a părului este roseblond, care trebuie să recunoaștem arată divin.

M-am trezit în fața raftului din supermarket cu o cutie de vopsea gri-argintiu în mână ( pe care mi-l doresc de ceva timp) și o cutie de cool rose, ambele de la Schwartzkopf Live. Balanța a atârnat mai greu în favoarea celei roz. Am luat si o cutie de la Syoss Lightners nr.13, cea care deschide până la 9 tonuri și am plecat acasă.

Pe drum am sunat-o pe mama să mă vopsească și am trecut la treabă.

Decolorare cu Syoss Lightners


Întâi și întâi am decolorat părul cu Syoss Lightners. Eu aveam deja părul vopsit blond de prin decembrie, deci era mai șters și rădăcinile foarte crescute. O cutie mi-a ajuns la limită. Daca aveți părul mai lunguț luați două cutii.

9 levels
Decolorantul Syoss folosit de mine
În pachetul de la Syoss găsim:

  • un flacon cu oxidant (acea sticluță cu aplicator);
  • un tub cu vopsea;
  • un plic cu pudră decolorantă;
  • un tratament după vopsire cu Olaplex, ingredientul minune al celor de la Syoss.
Acest produs este mai blând cu părul și nu scoate acel portocaliu ca și pudra decolorantă clasică. La final rămâne un galben pui, un blond frumos, peste care se pot aplica mult mai ușor diferite culori.
Eu îl recomand în detrimentul pudrei clasice.


Cu acest amestec trebuie să stați intre 25 și 40 de minute, nu mai mult.

Eu am stat 25-30 de minute cu părul înfășurat într-o pungă de plastic. Am înțeles apoi de ce nu mai mult de 40 de minute. Cand am dat punga jos părul meu frigea. La propriu.

Am spălat părul, l-am uscat și am aplicat vopseaua Schwartzkopf Live.

Se pot face culori interesante și acasă nu doar la salon

De obicei eu folosesc vopseaua de Kallos, pentru că îmi pot alege ce oxidant doresc în funcție de cât de intensă vreau să fie culoarea. Nu am mai folosit de foarte mult timp vopsea din supermarket, așa că am fost chiar uimită de ce a reușit să facă Schwartzkopf Live.

Pachetul Live conține:
  • tubul cu oxidant (cu aplicator);
  • tubul cu vopsea;
  • un pliculeț cu tratament după vopsire.
Eu am folosit Schwartzkopf Live nuanța 101 Cool Rose.

Cu acest amestec am stat cam 30 de minute. La fel părul l-am acoperit cu o pungă de plastic.


Nu am o fotografie făcută special înainte de vopsire. Atât eram de nerăbdătoare și de încântată că am uitat sa fac una.

Mai jos este o poză făcută cu doar câteva zile înainte de vopsire, la repezeală, dar este singura pe care o am.

live


Truc:  pentru o culoare pastelată amestecați împreună cu vopseaua și pliculețul cu tratamentul după vopsire. Acesta este de culoare mov și așa cum știm mov anulează galben și va ieși în evidență mai mult culoarea roz.

Eu am aplicat tratamentul după spălare, dar oricum ce a ieșit mie îmi place foarte mult.

Mai jos vă las câteva poze cu rezultatul.

cool rose cool rose

Nu se vede foarte, foarte bine în fotografii, dar a ieșit un blond cu o ușoară nuanță de roz.
Este o nuanță foarte plăcută, de vară, diafană.



cool rosecool rose



















Ce părere aveți? Vă place cum a ieșit?  Voi în ce culori v-ați colora părul?

3 comentarii: