joi, 13 septembrie 2018

Gli Elementi sau cum să ne îngrijim corect tenul



Astăzi vreau să vă vorbesc despre produsele Gli Elementi pe care le-am testat în urma evenimentului Galați Beauty Swap


Printre sponsorii evenimentului au fost și cei de la Green Cosmetic. Ei ne-au oferit o punguță cu două produse de curățare a tenului, iar astăzi vreau să vă vorbesc despre ele.



În punguță am găsit o loțiune tonică și un gel de curățare a tenului. Aceste produse se completează perfect pentru o bună curăţare a pielii.

Gel de curăţare dermo purifiant Gli Elementi




Acest gel de curăţare are la bază apă sulfuroasă geotermală şi este special pentru tenul gras şi mixt.

Are extract de salvie, despre care ştim că are efect calmant, lavandă, lămâie şi arnica. 

Produsul are un miros uşor mentolat şi se simte şi mirosul citricelor, ceea ce oferă o senzaţie de prospeţime, normalizând în accelaşi timp producţia de sebum. 

Tenul meu este mixt, iar zona T mai mereu luceşte. De când folosesc gelul purifiant Gli Elementi, zona T este mai curată şi nu mai luceşte aşa tare. Simt că îmi curăţă tenul în profunzime.

Îmi place faptul că recipientul are pompiţă şi este mai uşor de dozat şi de folosit.  Eu pun pe palmele uşor umezite, una sau două pompiţe, apoi aplic pe ten. După clătire tamponez uşor tenul cu un prosop si aplic loţiunea tonică.

Loţiune tonică Gli Elementi


Aplicarea loţiunii tonice, este următorul pas în îngrijirea corectă a tenului.

Loţiunea tonică de la Gli Elementi conţine de asemenea apă sufuroasă geotermală. 

Aceasta conţine extract de grapefruit, măr şi piersică. Nu se simte mirosul fructelor, dar are un miros foarte plăcut şi lasă o senzaţie foarte plăcută pe piele.

Aceste două produse se completează perfect şi după ce le folosesc, tenul se simte mai vitalizat şi curat.

După tonifiere simt ca tenul meu este mai moale, mai relaxat şi mai curat. 




Paşi pentru o îngrijire corectă a tenului.


1. demachiere - cu gel de curăţare, lapte demachiant, apă micelară sau ce produs ne mai place şi face bine pielii noastre. Eu prefer apa micelară împreună cu un gel de curăţare. 

2. pentru tenul gras şi mixt - aplicarea unei loţiuni tonice fără alcool.

3. aplicarea unei creme hidratante specifice tipului nostru de piele.

Recomand cu drag aceste produse celor ce au un ten gras sau mixt. Mie imi plac şi tenul meu nu a protestat împotriva lor. S-au împrietenit repede şi mi se pare că vor rămâne prieteni o lungă perioadă de timp.

Mai multe despre produsele Gli Elementi, puteţi afla de pe pagina de Facebook Greencosmtic.ro cât şi de pe site-ul Green Cosmetic.

Care este ritualul vostru de îngrijire a tenului? Aţi folosit până acum produse Gli Elementi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu