luni, 6 august 2018

Galați Beauty Swap #3 sau ce se întâmplă când se întâlnesc fetele

evenimente galati


V-am spus zilele astea că am fost prezentă la Galați Beauty Swap #3. V-am făcut curioși cu poze, așa că acum vă și arăt ce s-a întâmplat acolo. 

Ioana de la One day butterfly a fost ”vinovată” pentru ce s-a întâmplat acolo și vreau să îi mulțumesc și pe această cale pentru efortul depus. 

Galați Beauty Swap #3 a reunit 21 de bloggerițe


În data de 5 august, 21 de fete pasionate de beauty, ne-am reunit la 55 Pub din Galați pentru a socializa și pentru a primi o lecție despre îngrijirea corectă a părului susținută de cei de la Regivero. Doar nu credeați că doar ne-am distrat, nu?

evenimente galati

Am primit multe informații ce ne sunt de un real folos și care ne vor ajuta în viitor pentru a putea scrie lucruri pertinente pe bloguri. De la ei am primit și un set de șampoane și loțiuni pentru păr pe care abia aștept să le încerc. 

Fiecare bloggeriță a avut parte și de o sesiune foto, am primit multe produse cosmetice de la sponsorii evenimentului și am venit acasă cu multe punguțe pe care abia așteptam să le desfac. 

evenimente galati

Pe lângă produsele primite de toate fetele, au fost si câteva tombole. La două dintre ele am câștigat și eu un spray pentru păr cu ulei de argan și un balsam de buze.

ulei de argan

Ce mi-a plăcut cel mai mult 




Mi-a plăcut faptul că am întâlnit multe fete drăguțe, sociabile și pline de viață. Mi-a plăcut că am plecat de acolo cu un bagaj de cunoștințe bogat de la oameni cu vaste cunoștințe în domeniu.


evenimente galati
In pauza facem poze


eveniment beauty
Cu draga mea prietenă Cătălina

Sponsorii evenimentului au fost: Adda Shop, Beautyone, Fragonard, Biofin, Naturisti.ro, Herbagen, Bioderma, Amargan, Amalia.ro, Valentino Cosmetics, Perspirex, Trendline, Caress, Zenz, ApiLand, Golden Rose, Yumm, Elemis, Sano, Mark, Elemental, Lambre, Bio Aleea, Arboria  Plant, Pellamar, Biorita, Green Cosmetic, și nu în ultimul rând Regivero.

Din păcate nu am primit și produsele celor de la Bio Boutique și Naturway, deoarece nu au mai trimis produsele promise.

Abia aștept următoarea întâlnire cu fetele și sunt curioasă ce ne mai pregătește Ioana pentru data viitoare. 





15 comentarii:

  1. Îmi plac mult întâlnirile voastre și vă felicit că reușiți să faceți asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim. Abia astept sa testez produsele si impartasesc cu voi parerile mele.

      Ștergere
  2. Se pare ca a fost foarte fain. Abia aștept impresiile despre produse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt nerăbdătoare să le incerc pe toate. Deja m-am apucat de treabă :-D

      Ștergere
  3. Un eveniment foarte frumos și interesant. Sper sa am ocazia sa particip și eu vreodată. 🙈

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost tare frumos. Ne-am sinmtit bine si am si invatat cate ceva.

      Ștergere
  4. Felicitări! <3 La cât mai multe astfel de evenimente minunate! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador evenimentele de genul, sper sa particip si eu cândva.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur tare mult ca te-am intalnit si ca ti-a placut la intalnire. Speram sa avem mai mult timp de socializare data viitoare. Te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi pare rău că nu am reușit să socializam mai mult. Cu unele fete nu am reușit să vorbesc mai deloc. Data viitoare poate o sa avem mai mult timp.

      Ștergere
  7. Ati facut o multime de poze frumoase, cred ca ati avut un event minunat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ne-am cunoscut Andreea. Sper doar ca data viitoare sa vorbim mai muuult. A fost superba intalnirea cu voi toate .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mă bucur că ne-am cunoscut și sper că data viitoare sa avem mai mult timp de stat la palavre :-D :-*

      Ștergere