duminică, 1 aprilie 2018

Fondul de ten Revlon Colorstay

fond de ten

A venit timpul să vă prezint și fondul de ten Revlon Colorstay. Citisem destul de multe despre el înainte de a îl cumpăra și ajunsesem la concluzia că este un fond de ten greu de folosit și că îmi va da destul de multe bătăi de cap.

Înainte de Colorstay am folosit o groază de fonduri de ten de care eram mulțumită pe moment, dar apoi începeau să nu mai fie pe placul meu.

Nu foloseam produse cosmetice scumpe, dar până la urmă am ajuns la concluzia că decât multe și proaste, mai bine unul și bun. În fond este pielea mea la bătaie și nu îmi permit să îmi bat joc de ea.

Buun...să revenim la fondul de ten Revlon Colorstay.

Nu am încercat varianta veche fără pompiță și cu sticluța aceea mare și butucănoasă, deci nu pot face o comparație între vechea și noua formulă.

Despre cel vechi am auzit de la difeite persoane că s-ar fi întins greu și se usca repede, deci trebuia să lucrezi foarte repede cu el, altfel era un chin.

Cel pe care îl am eu se întinde foarte ușor. Eu de obicei folosesc pensula stipple pentru fondul de ten, dar când mă grăbesc mai folosesc și degetele.

Eu am pielea deschisă la culoare și tenul mixt spre gras, vara chiar gras, deci folosesc produsul destinat tipului meu de ten și nuanța 250/ fresh beige.

revlon Colorstay
Am făcut pozele la lumina naturală pentru a putea reda cât mai fidel nuanța folosită de mine. 

Produsul se întinde foarte ușor, așa cum spuneam și mai sus și are putere de acoperire foarte mare.

Cele mai importante criterii după care îmi aleg fondul de ten sunt puterea de acoperire, rezistența în timp și cum se simte pe piele. Nu îmi place să simt că am fond de ten pe față. Îmi place să am senzația că pielea respiră și nu arată ca și cum aș purta o mască.

Ei bine Revlon Colorstay se încadrează perfect în aceste criterii. Este totuși un fond de ten camouflage, deci un fond de ten cu acoperire mare, dar nu se simte pe piele, și nu are un aspect de mască.

revlon colorstay nuante

Așa cum știm deja fiecare tip de ten are nevoie de produse specifice și de un ritual diferit de îngrijire. Nu poți folosi aceleasi produse pentru tenul uscat și cel gras.
Așadar, un lucru pe care îl apreciez la Revlon este tocmai acesta. Au creat două game de produs Colorstay: pentru ten mixt și gras și pentru ten normal și uscat. 

De altfel îmi place foarte mult termenul de garanție. Îl poți folosi în 24 luni de la deschidere, pe când cele mai multe fonduri de ten au garanție de 12 luni.

Este ideal pentru persoanele care nu se machiază zilnic, dar preferă să folosească produse de machiaj de calitate. 

În momentul de față am o bubă pe obraz de la un coș pe care m-am supărat eu și l-am rupt. Vă las mai jos două fotografii înainte și după aplicarea fondului de ten pe locul afectat. Pozele cred că vorbesc de la sine referitor la puterea lui de acoperire.

putere de acoperire

Înainte de fond de ten 


putere de acoperire

După fond de ten

Consider că Revlon Colorstay este un fond de ten bun, ce rezistă eroic pe ten atunci când mergi la o petrecere și nu mai necesită retușuri pe parcursul serii. Nu mi-a plăcut niciodată să stau prin băi să îmi refac machiajul. Îmi place atunci când ajung la o petrecere să mă distrez, nu să stau cu grija machiajului.

Voi ați folosit Revlon Colorstay? L-ați recomanda prietenelor voastre? 
Dacă nu folosiți Revlon, ce alte fonduri de ten bune mai cunoașteți?

4 comentarii:

  1. M-ai convins sa il incerc si eu. Chiar mi se termină fondul de ten si nu stiam ce sa imi iau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Il recomand cu drag. Te vei indragosti de el pe loc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare chiar foarte bun si eficient.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte mulțumită de el. Este unul din puținele fonduri de ten care mă multunesce.

      Ștergere