duminică, 1 aprilie 2018

Gelurile de duș Tesori d'Oriente

gel de dus parfumat


Pentru noi doamnele, gelurile de duș nu sunt simple geluri de duș. Ele trebuie să îndeplinească tot felul de criterii: să fie cremoase, să facă spumă multă, să fie catifelat și nu în ultimul rând să miroasă frumos. 

Bărbații - nu toți -  nu înțeleg aceste lucruri. Soțul meu mereu zice când mergem la cumpărături ” iar iei gel de duș? Nu mai ai unul ?”. Vine imediat și replica ” da, dar mai vreau și altă aromă. Poate vreau și alt miros”.

Fac parte din categoria de femei care au trei geluri de duș începute în acelaași timp, vreo patru parfumuri și trei creme de corp. Toate diferite: mai grasă, mai fină, mai parfumată sau nu. Am o cremă de corp pe care mi-o aduce o prietenă din Germania. Nu are parfum, miroase a cremă, dar îmi place la nebunie. 

Deci pentru soţul meu este o adevărată aventură să mergem la cumpărături dar să nu cheltuim mult, aşa cum ne propunem de fiecare dată.

Pentru mine personal, criteriul mirosului câteodată se bate pe același loc cu cel legat de consistența produsului. 

Îmi place atunci când îmi fac duș să miroasă frumos peste tot în baie și gelul meu de duș să lase un miros frumos pielii mele.

Gelurile de duș Tesori d'Oriente sunt și cremoase și lasă și un miros plăcut pielii.

Sunt fan înfocat al aromelor orientale, condimentate și puternice. Majoritatea aromelor acestor geluri de duș sunt orientale sau puternic parfumate, dar au și arome mai subtile, mai fine. 

Pielea mea cere întotdeauna cremă hidratantă după baie, iar acest lucru este o problemă pentru mine vara când este atât de cald încât după baie nu prea îmi place să aplic cremă. Mi se pare că nu intră rapid în piele și simt că mă încălzesc foarte tare. 

Cu aceste geluri de duș problema este rezolvată, pielea rămâne fină și mirosul persistă. Bine, totuși nu la fel de fină ca și după o cremă, de exemplu pe gambe ar mai merge o cremă, dar pe timp de vară e ok, restul pielii corpului fiind catifelat ca şi cum aş fi aplicat cremă hidratantă.

Gelurile de duş Tesori d'Oriente au devenit preferatele mele şi le recomand oricărei femei care îşi doreşte să se simtă preţioasă atunci când face duş şi îşi doreşte o piele catifelată şi frumos parfumată.

Vouă ce arome vă plac la gelurile de duş? Ce geluri de duş preferaţi: cu  miros puternic, discrete sau fără miros?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu